۱۵ پاسخ

قشنگم خود من وقتی تو شکم مانانم بودم تو انتی شده بود ۳.۴ سندروم داون
ولی مامانم گوش نکرد و من سالم اینجام
برو امنیوسنتز قشنگم شاید خطا باشه

انتی همیشه درست نمیگه.اگه سالم باشه میخوای چیکار کنی.

دوست من جواب آزمایش انومالی سندرم زد رفت سلفری داد نرمال بود

عزیزم غصه نخور
خاله منم گفتن برو نامه سقط بگیر هم فلجه هم سندرومی اسمش رو گذاشت زهرا و نذر حضرت زهرا کرد الانم ۴سالشه و صحیح و سالمه برو سلفری بده توسل کن به ائمه

منم تو آزمایش انتی زده ریسک سلفری دادم منتظر جوابم و خیلی نگران اما توکل کردم بخدای بالاسر

سلام اگر تهرانی برو پیش دکتر سحرمحرابی ، برات امنیوسنتز کنه که خیال راحت باشی ، من بیمارشم هروقت میرم مطب کلی مریض بارداری پرخطر اونجا هست

عزیزم من هم سونو سندروم دان بود هم آزمایش آمینوسنتز انجام دادم سالم بود

اینو ببین این بنده خدا چقدر بهش چیزای عجیب گفته بودن
الان بچه ش سالم تو بغلشه
هفت کاهه است بچش

تصویر

عزیزم نا امید نشو ببین هرکاری از دستت میاد بکن ولی نشد دیگه هرچی خواست خدا باشه ولی به نظر من هم آمینوسنتز رو انجام بده خدارو چه دیدی شاید واقعا اشتباه شده باشه

ناامید نباش عزیزم من آمینو دادم سالم شد نگران نباش نذر کن ان شالله خیره

هیچ چیزی نیس تو ازمایشام ک امید داشته باشم بهش همه چی غیر نرمال زده

تمام رویاهام یک شبه نابود شد

😔🫂 ابجی نگران نباش

چرا ناامید عزیزممم برو آزمایش بده خیلیا دادن خوب بوده

امینو سنتز بده ی نذر کن برا ام البنین
منم اینجوری بود
ازمایش دادم سلفری بود گفتن بچه سالمه هیچش نیس

سوال های مرتبط