۴ پاسخ

عزیزم شما دکترتون کی بود؟

هندونه و خیار اصلا نمی‌خورم حبوبات حتما نفخش میگیرم لبنیات دکتر گفت نخور

اون اوایل رعایت میکردم نفاخ نمیخوردم
خیار و این چیزا تعطیل
فقط سوپ و اب قلم و گوشت تو شیشه
برنجم بعد دو هفته میخوردم ولی کم
با فیله و جوجه
خورشت زیاد نمیخوردم
ماکارانی خوردم ولی راستشو بخوای🤣دلم میخواست خیلی
ولی الان همه وی میخورم ولی کم

من حبوبات و لبنیات اصلا نمیخورم خیار و سالاد نمیخورم ،ماست خوردم یبار بچه م خیلی اذیت شد همش خودش رو جمع می‌کرد و قرمز می‌شد

سوال های مرتبط