من حس میکنم ی چیزی مث حباب ت دلم میترکه هی

۳ پاسخ

حالا خیلی زوده تازه قلبش تشکیل شده چجور تکون می‌خوره

منم حس میکنم عزیزم من بارداری دومم

ای جانم نی نیته وقتی تکون میخوره احساس میکنی حباب میترکه😍🥰

سوال های مرتبط

مامان دخترم🥹 مامان دخترم🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته یازدهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد