تو دلم حباب میترکه علتش چیه؟؟؟ ❤️

۴ پاسخ

حرکت بچه هست اگه شکم نداری زود تر از ۱۳ هقته حسش میکنی من تو ۸ هفته حس کردم انگار ماهی بود تو شکمم

نفخه

زوده واس حس کردن حرکاتش میگن نبض شکمیتون هس

فک کنم بچه ات هس

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته یازدهم بارداری
مامان گودوووو🐣 مامان گودوووو🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترم🥹 مامان دخترم🥹 روزهای ابتدایی تولد