ببخشید حس میکنم زیر دلم حباب میترکه بخاطر چیه

۴ پاسخ

به علت نفخ هم میتونه باشه یه جا خوندم

بچههههه

میگن خون رسانی به رحم باعثش میشه🤷‍♀️

میگن بچه س ولی شما هنوز زوده چون بچه تو لگنه

سوال های مرتبط

مامان دخترم🥹 مامان دخترم🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان گودوووو🐣 مامان گودوووو🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری