۷ پاسخ

ببین گلم قرص به تنهایی چاق نمیکنه.یه سری قرص ها اشتها اور هستن و اکثر تقویتی ها اینجوری ان.باید کنترل کنی خیلی نخوری که چاق نشی

واقعا چاق میکنه ؟؟؟

این دوتا چند خریدین فک کنم گرون باشن

بعد ناهار بخور
که اشتها را زیاد نکنه
کلا هر مارک مولتی بخوری وزن را اضافه می کنه چون باعث افزایش اشتها میشه
برا همین باید بعد غذا بخوری

من حامله بودم دکترم داده بود قشنگ وزن اضافه کردم بعدش گفت یک درمیان بخورم زیاد وزنم بالا نره

اگه چاق میکنه که من بخورم💪🤦‍♀️😂😂

اینم داده بهم

تصویر

سوال های مرتبط