باد معدش خالی میشه راحت میشه خب😂 بعضی بچها باد تو شکمشون میپیچه بیرون نمیاد مدام گریه میکنن من هر وقت بچم باد بیرون میده ذوق میکنم🤣
سلام عزیزم شما بیمارستان محب کوثر رفتی فیلمبردارم داشتی؟
کلا ان ای سی یو ۶تومن دادی با بیمه؟
باد معده خیلی خوبه ،پسر من انقد ب خودش فشار میاره کبود میشه تا یدونه باد بیاره بیرون 🥲🤣
اشکال نداره اره دکتر به منم گفت دوشنبه منم بخاطر اینکه نمیتونه باد معدشو راحت بده بیرون برده بودم دکتر
دارو داد منتظرم برسه دستم امتحان کنم نفخشو ان شاالله بگیره
بچه دوست منم خیلی بادمعده داشت شیرخشکشو عوض کردن اوکی شد
ده روز؟؟؟؟؟زیاده بنظرم بیشتر از یه هفته نباید بشه نهایت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.