۸ پاسخ

منم دیونه شدم یکیش خوبه یکیش خیلی بده جیشو باید خودم زود ب زود بزرم دسشویی هم نمیگه😭

عزیزم
زود گرفتیش
باید صبر میکردی تا کامل آمادگیشو پیدا کنه،که نه خودش اذیت شه و نه تورو اذیت کنه

من الان ۴ ماه گرفتم بازم خطا میده نگران نباش یاد میگیره

ای بابا من نمی‌دونستم چند ماه هم ممکنه طول بکشه
من دیروز شروع کردم
به قلبم فشار اومد بسکه عصبی میشم

دقیقا عین‌پسر منه منم از ۱۵ فروردین شروع کردم هفته اول خیلی زود یاد گرفت
بع خوب پیش رفت ولی الان هر ی ساعت میبرم ولی باز خطا میده

🥲🥲پروسه سختی رو داریم رد میکنیم
بعضی بچه ها یک هفته یاد میگیرن بعضی ها چند ماه طول می‌کشه
دختر منم دقیقا 3 ماه از پوشک گرفتم
گاهی جیش می‌کنه تو شلوارش
اکثرا میگه ولی خب گاهی از دستش در می‌ره مخصوصا وقتی سرگرم بازی کردنه

دختر منم یه مدتی می‌گفت جیش دارم چند روز بعدش کلا نمی‌گفت😐الان باز میگه جیش دارم شبا هم پوشاک نمیکنم اصلا جیش نمیکنه فقط بیرون میبرم پوشاکش میکنم اونم برا راحتی خودم😂😂😂

هیچی ادامه بده تا بیشتر بتونه خودشو کنترل کنه
بیرون ک میری چکار میکنی

سوال های مرتبط