۱۱ پاسخ

من میزارمش رو شونه ام پشتشو دورانی یا بالا پایین ماساژ میدم

من مامانم همیشه بچه رو چپه مینداخت رو دستش آروغ میزد خودم بغلش میگرفتم گاهیی وقتا میزد

سه ماه و نیمه بچم میشونمش خودش میزنه

اوف خیلی سخته اروغ گرفتن
دختر من سریع میخابه اصلا اروغ نمیزنه بعضی اوقات میزنه بیشتر اوقات سکسکه ش میگیره دکتر کفت از راه سکسکه هوا رو‌میده بیرون

یه چند دیقه رو دست نگهش میدارم بعد میذارم روی شونه پشتش رو میزنم

من هی میزارمش این شونم دوبارع بعد وند دقیقه میزارمش اون یکی شونم یهو اروغ میزنه

شیر که خورد برش میدارم بغلش میکنم پشتشو میزنم دودقیقه بعد دودقیقه ماساژ میدم همینجور تا ۲۰ دقیقه. نگهش میدارم تا قشنگ شیرش برنگرده بعدشم میزارمش زمین

چون پسرمن رفلاکس داره شیرشوکه خورد بلافاصله برش میدارم بغلش میکنم جوری که پشتش بع من باشه صورتش جلوروببینه۲۰,۳۰دیقه همینجوری نگهش میدارم تا شیریکه خورده روحضم کنه بعد معمولی بغلش میکنم از کمر تازیرگردنش باکف دستم اروم ضربه میزنم ماساژمیدم آروغشومیگیرم

میزارمش رو شونه ام‌آروم میزنم پشتش

سرشو بزار رو سینت آروم بزن به پشتش تا آروغ بزنع

باید بغلش کنی بزنی پشتش اروم یا برعکس روی پات بزاری بزنی پشتش تا۲۰دقیقه

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی