۱ پاسخ

من اسفند اصلا نمیدونستم مشکل دارم سونو رفتم یه تخمک غالب داشتم ولی این ماه با سینال اف دوتا چهارده و دوازدع داشتم الانم دارم سینال اف و اچ ام جی میزنم چندروز دیگه تخمک گذاریمه نمیدونم چی میشه
ان شاالله که خیره و همه مون جواب میگیریم

سوال های مرتبط