سلام عزیزم من اپال رامانو چند بار بردم خیلی خوشش اومده ولی به نظرم هزینش زیاده
یه بارم یکی از دوستام تهرانسر کار داشت یه روماک مال بود واقعا به نظرم به نسبت قیمتش خیلی خوب بود اگه نزدیکی ببر اونجا
اوخییییی
چه نانازه
واقعا خوشم اومده ازش
خدا برات نگه داره
یه بوس بده بش لطفا😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.