راستش نه🥲
بله....
بله میشم
توی این شرایط بخایی ب خودت استرس بدی حتی نمیتونی توی خونت زندگی کنی
اره چرا نشم
تا حالا سوار نشدم
فک کن چ لذتی داره بری رو هوا معلق باشی
اره خب
بستگی داره خب واقعا سفرت واااجبه
مثلاً دختر جاریم روسیه درس میخونه الان اومده فردا بلیط داره واقعا مجبوره باید بره
اره
مامان من دوهفته پیش سوار شد اومد تهران الانم برگشته شیراز دوتاشم با پرواز
من دو سه هفته پیش اومدم خوزستان از مشهد با هواپیما چند روز دیگه هم برمیگردم
نه
خیر😀😀
اول اینکه داری میگی محبور، پس سوار میشم
ولی در کل معتقدم عمر دست خداست ، تموم باشه پیمانه عمرم تو خونه هم نشسته باشم تموم، پس با خیال راحت سوار میشم
بله....
آره بابا عمر دست خداس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.