۶ پاسخ

منی که هیچ حسی ندارم هیچ ترسی ندارم ولی اسم طبیعی بیاد وحشت میکنم

اصلا نگران نباش.
خانم وار میری اتاق عمل
بعد از عملم دردش با پمپ درد خیلی قابل تحملِ

درد که داره ولی قابل تحمل هست وقتی دراز کشیده ای میخوای بلند شدی اذیتش زیاده

زایمان سزارین یجور سختی های خودشو داره طبیعی هم همین طور
من با اینکه سه تا زایمان سزارین داشتم ولی از زایمان طبیعی خیلی میترسم

والا من جدیدا ۴ تا از نزدیکانم زایمان کردن هر سه سزارین هر سه راضی بودن

اجباری هستی?

سوال های مرتبط