شیاف بزاری درد نداره
دردش فقط اولین بار ک بلند میشی درد داری بعدش ن دیگه
من دوتا سزارین شدم این سومیه حاضرم ده تا سزارین بشم 😁
سزارین عالیه
بی حس میکنن بی هوش نمیکنن من که درد نداشتم
درد داره اما شدید نیست فقط وقتی میخوای بلند بشی از تخت وای من نیم ساعت طول کشید از تخت بیام پایین آنقدر سخت بود بخیه هام میسوخت صدام درنمیومد مونده بودم چرا نمیتونم با صدای بلند حرف بزنم
عزیزم درد که داره بی درد نیست اما همراه خودت شیاف دیکلوفناک ببر هر موقع دردت غیر قابل تحمل شد بزار ،من در کل درد داشتم اما راضیم از سزارین
دردت بعد بهوش اومدنت شروع میشه ۲ یا ۳ دقیقه خوب میشه بیهوشی کامل این طوریه
درد که داره هفت لایه پوست شکم پاره میشه و بستگی داره آستانه تحمل و دردت چقدره، من مردم از درد گریه میکردم یکمم بدنم میترسید از حرکت کردن ولی خوب گذشت خداروشکر مهم بچس که میاد بغلت بقیش مهم نیست
من مدام شياف ميزدم درد نداشتم فقط اولين راه رفتن خيلي سخته
بی هوش نمیکنه ک بی حس میکنه بعد بی حسی هم درد داری ولی همش شیاف باید بزاری تا بهترشی
درد ک داره
بی حسی از بین بره شروع میشه دردش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.