۶ پاسخ

خیلی خوب بود
دردت رو کم می‌کنه
اولین بلند شدنت دردناکه
هنوز اول بارداری ب اینا فکر نکن

پمپ درد هزینه اش خیلیه بخواهیم بگیریم تو بیمارستان؟؟؟؟

من راحته سزارین احتیاج به پمپ درد نداره خیالت راحت

من شیاف میزدم .پمپ درد هم داشتم.
وقتی میخای راه بری اولین بار .سعی کن پاهات تکون بدی جون رسانی بشه .چن لحظه بشین سرجات بعد با کمک بلند شو
من اینارو نمی‌دونستم .
خیلی درد کشیدم وقتی خاستم اولین بار راه برم.پاهام بی حس شده بود وقتی خاستم راه برم کم موند بیوفتم

راحت ک نیست بلند شدن اولی
من بلند شدم سرم گیج رفت همسرم گرفتم وگرنه خورده بودم زمین ولی پمپ درد عالی بود خیلی راحت بودم

من داشتم ارومم میکرد وقتی ازش استفاده میکردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری