شیاف و پمپ مسکن قابل تحملش میکرد
سر اولی بخیه ام تو خونه بدجور یه طرفم میسوخت خیلی اعصاب خورد کن بود ولی سر دومی یادم نمیاد سوزششو
اولش که عمل میکنیم درد داره ولی بعد اومدن به خونه ممکنه بخیه بسوزه
درد داره دیگه بالاخره میبرن شکمو ولی قابل تحمله
درد بود من چند ساعت اول اصلا شیاف نمیداشتم چون شقاقم وحشتناک و میترسیدم ولی ب محض راه رفتن و مجبور کردن خودم ب شیاف گذاشتن درد قابل تحملی داشت و اذیت نمیشدم
درد ، سوزش ، سردرد
درد داره ولی با شیاف قابل کنترله
الان که فک میکنم بیشتر سوزش بود تا درد مخصوصا گره بخیه سمت چپ اون خیلی اذیتم میکرد درد هم هستااا ولی سوزش غالبتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.