بنظرتون ساک بچم اماده کنم یا زوده؟؟؟

۱۶ پاسخ

منم دیشب جمع کردم ساک نینی رو

اماده کن عزیزم دیرم هست

من ۳۷هفته جمع کردم

من ی ساعت پیش جمع کردم

قبل عید رفتم تا ۳ماه نزاییدم من بچمو ده ماه بدنیا اوردم😂

یعنی چی ساک بچه؟ چیا باید جمع کنی برای چه زمانی باید جمع کنی؟ من کجام شماها دارید چی میگید ؟ 🫥🫥🫥

نه بزار۴۰هفتت پر بشه هنوز زوده

من آخر 34میخوام جمع کنم تو میگی زوده؟🥲😂

نه عزیزم بکن منم از۳۴.۳۵ میبندم دیگ

من که از ۲۱ هفتگی جمع کردم😁😅

من چندماهه اماده کردم ۲۰هفته شایدم زودتر

من تو فکرم یکی دو هفته دیگه جمع کنم🤭 اینجوری خیالم راحت تره

اصلا زود نیست که
ببند عزیزم

اماده کردنش مگه ضرری داره که زود باشه؟

اره آماده بکن دیگه

جمع کن دیگ

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی