منم دیشب جمع کردم ساک نینی رو
اماده کن عزیزم دیرم هست
من ۳۷هفته جمع کردم
من ی ساعت پیش جمع کردم
قبل عید رفتم تا ۳ماه نزاییدم من بچمو ده ماه بدنیا اوردم😂
یعنی چی ساک بچه؟ چیا باید جمع کنی برای چه زمانی باید جمع کنی؟ من کجام شماها دارید چی میگید ؟ 🫥🫥🫥
نه بزار۴۰هفتت پر بشه هنوز زوده
من آخر 34میخوام جمع کنم تو میگی زوده؟🥲😂
نه عزیزم بکن منم از۳۴.۳۵ میبندم دیگ
من که از ۲۱ هفتگی جمع کردم😁😅
من چندماهه اماده کردم ۲۰هفته شایدم زودتر
من تو فکرم یکی دو هفته دیگه جمع کنم🤭 اینجوری خیالم راحت تره
اصلا زود نیست که
ببند عزیزم
اماده کردنش مگه ضرری داره که زود باشه؟
اره آماده بکن دیگه
جمع کن دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.