من که ساک نی نی رو چند هفته است بستم و ساک خودمم دیشب حالم بد بود شوهرم برام آماده کرد
ن دیگ 35خوبه بسلامتی ببند
اماده کن همین هفته من 35هفته و پنج روز، زایمان کردم ساکمو اماده نکرده بودم
من این هفته جمع کردم
نه بابا ببند
نمیدونم منم هنوز جم نکردم
من آماده کردم با توجه ب شرایط هر موقع ممکنه بزام ایقد شوک بهمون وارد میشه🤦♀️🥺
من خونه تکونی کردم
لباس هاش شستم
وساکش بستم
خیالم هم راحته
فقط یک چیز که خیلی ناراحتم کرده و استرس گرفتم اینکه مامانم نمیتونه بیاد و سزارین هستم و دوتا بچه کوچیک شهر غربت
نه بابام منم اماده کردم.اماده کن خیالت راحت بشه
نه دیگه وقتشه اماده کن ببند خیالت راحت شه
ن اگ وسیله هاشو گرفتی آماده کن بمونه یه گوشه
نه هر موقع دوست داشتی اماده کن
منم دو سه هفته پیش اماده کردم تقریبا یه سری چیزا مونده ک دم زایمان میگیرم
نبابا من آماده کردم... اونم توی این شرایط آماده باشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.