برای ساک آماده کردن زوده ؟

۱۳ پاسخ

من که ساک نی نی رو چند هفته است بستم و ساک خودمم دیشب حالم بد بود شوهرم برام آماده کرد

ن دیگ 35خوبه بسلامتی ببند

اماده کن همین هفته من 35هفته و پنج روز، زایمان کردم ساکمو اماده نکرده بودم

من این هفته جمع کردم

نه بابا ببند

نمی‌دونم منم هنوز جم نکردم

من آماده کردم با توجه ب شرایط هر موقع ممکنه بزام ایقد شوک بهمون وارد میشه🤦‍♀️🥺

من خونه تکونی کردم
لباس هاش شستم
وساکش بستم
خیالم هم راحته
فقط یک چیز که خیلی ناراحتم کرده و استرس گرفتم اینکه مامانم نمیتونه بیاد و سزارین هستم و دوتا بچه کوچیک شهر غربت

نه بابام منم اماده کردم.اماده کن خیالت راحت بشه

نه دیگه وقتشه اماده کن ببند خیالت راحت شه

ن اگ‌ وسیله هاشو گرفتی آماده کن بمونه یه گوشه

نه هر موقع دوست داشتی اماده کن
منم دو سه هفته پیش اماده کردم تقریبا یه سری چیزا مونده ک دم زایمان میگیرم

نبابا من آماده کردم... اونم توی این شرایط آماده باشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد