۱۲ پاسخ

من از ٣٢هفته بستم زودتر ببندي ضرر نميكني يه گوشه بزارش اماده

اماده کن مگه چی میشه تازه باعث میشه بعضی چیزا ک یادت رفته هی یادت بیوفته اضافه کنی

اماده کردنش ک بد نیس عزیزم اماده میزاری یه کوشه دغدغه کیف نداری دیگه

ن دیگه ببند زود نیس

ببند عزیزم زود نیست

اره ببند دیگه ب امید خدا خیالت راحته اینجوری

ببند چه اشکال داره خیالت راحته اینجوری

عزیزم منم همینو میگفتم و‌۳۶ هفته زایمان کردم

اره ببند ایشالا به سلامتی باشه من خودم ۳۷ هفته دنیا اومدم نی نیم ببینیم چه شاهکاری میزنه 😁 من ۱۰ روز دیگ میرم خرید سیسمونی اینا یک جورابم براش نگرفتم هنوز🫠منتظرم خونه جا به جا بشم برم بخرم راحت باشم

اره باید ببندی

ببند الان

من امشب بستم تا مطمئن شم کم و کسری نداشته باشم برم باز بخرم

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان خوشتیپ😎🤍 مامان خوشتیپ😎🤍 ۳ ماهگی
مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی
مامان آرتام🤎🐣 مامان آرتام🤎🐣 ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد