۴ پاسخ

تا جایی ک میدونم و خاطرم هست دکتر اطفال ب من گف بچه تا 6 ماهگی اصلا ب بالشت احتیاج نداره و اینجور اگه خدایی نکرده شیر برگرده تو گلوش راحت میاد بیرون اما با بالشت باعث خفگی میشه
و منم استفاده نکردم و هم حالت سر دخترم خوبه

همچنان...

من هنوزم استفاده میکنم دخترم خیلی دوسش داره گوشه های بالشو میگیره دستش میخابه

من خریدم ولی اصلا استفاده نکردم از اولش رو بالشت کوچیک نرم ب پهلوی چپ و راست میخابوندم همچنانم همینه

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی