۳ پاسخ

گیگوز یکم چربه نسبت ب شیرخشکای دیگه پودر کمتری تو اب بریز..شیر زیاد نده نوزاد تازه دنیا اومده با چن سیسی هم قندش اوکی میشه

معمولا نوزاد چون معده ش کوچیکه هرچی شیر بخوره فوری دفع میکنه .اگه میخوای دلش رون بشه شیر خشک و روان بگیر یکم پودر کمتر بریز

از شیرخشکشه

سوال های مرتبط