گیگوز یکم چربه نسبت ب شیرخشکای دیگه پودر کمتری تو اب بریز..شیر زیاد نده نوزاد تازه دنیا اومده با چن سیسی هم قندش اوکی میشه
معمولا نوزاد چون معده ش کوچیکه هرچی شیر بخوره فوری دفع میکنه .اگه میخوای دلش رون بشه شیر خشک و روان بگیر یکم پودر کمتر بریز
از شیرخشکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.