ببخشید دبگه میخاستی چی بگه 😆
ماما
بابا
ده ده
آبی (به آب میگه)
پا
بله .نه
قاله (خاله)
هاپی(هاپو)
بده ، برو ،علی ،بالا ،عمه ،داغ ،دادا
وخیلی چیزای دیگه البته من خیلی باهاش حرف میزنم و کلمه هارو تکرار میکنم
بابا
مانان
دادا ((بچه های هم سن سالشو صدا میزنه)
مای(اب 😁چون عرب زبونیم اب هم میشا مای به عربی)
اوفه (غذای گرم)
اوهه(وقتی ی جاش درد میکنه)
اوس(ساکت بشیم😁
بابا. مامان. دده. حخی(حیوونا) الو
آآآ(آب) دَ (رفت) بَه
فقط میگه بیا ... آبَ ... بابا ... دده
پسر من - ماما بابا دَدَ دیدِ. صدای دوسه تا حیون در میاره
به به آبه جوجه من عدد دو سه اَه اَه نه همینارو یادمه
😅😅😅
وای پسرمن بابا ماما روبزور میگه
صدای هاپووهرموجود زنده ای ببینه میگه هاپ هاپ
فقط بابا و دد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.