خانوما کسی جواب آزمایش انتی رو میدونه ببینید همه چی نرماله؟؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم عدد مام ppa خیلی پایینه باید شبا آسپرین بخوری وگرنه بچت خونرسانیش کم میشه و ریز میشه حالا از دکترت بپرس
نمودار ریسک سندرم داون هم یکم بالاس معمولا دکتر میگه حتما آزمایش دوم انجام بده ولی بنظرم مشکلی نداره

آره عزیزم الحمدلله خوبه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گولن مامان گولن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین خانوم مامان ماهلین خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری