پوره نخود فرنگی درست کردم دادم عوق زد😑😂

۷ پاسخ

بعدم اصلا با سبزیجات شروع نکردم با فرنی ساده بعد پوره سیب و حریره بادام بعد هویچ

والا چیه اه مزه نداره منک ندادم تو سوپ یباری میزنم

با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960

ببین باید بدی ... عوق زدن بخاطر چشیدن طعم جدیده ... اگه ۱۵ بار دادی و تمام اون ۱۵ بار نخورد اون موقع میتونی بگی دوس نداره .... ولی بده تا دهنش به طعم سبزیجات عادت کنه ....

حق داره نخود فرنگی خالی مزه زهرمار میده چی چیه منکه اصلا دوست ندارم لااقل بریز تو سوپش

خب حق داره بچه چرا خالی بش میدی پوره موز و سیب و هویج بده اونو تو سوپ بریز

پوره سیب‌رمینی خیلی رقیق تازه دادم اصلا استقبال نکرد،البته امروز کلا بی‌اشتهاس بچم

سوال های مرتبط