من بابرنامه بعله استعلام گرفتم سیمکارت باید ب نام خودتون باشه مثل کالابرگ خودش فعال میشه
کارت امید مادر فقط ب اونایی میدن ک فروردین زایمان کردن
من ۱۴اردیبهشت زایمان کردم برام فعال شده
چجوریه گلم جایی باید ثبت نام کنیم
منم 12 اردیبهشت زایمان کردم هنوز برام فعال نشده
من 18اردیبهشت زایمان کردم واسم فعال شد
اره فعال میشه واست
من ۱۹ فروردین زایمان کردم ۱۵ اردیبهشت واریز شد
فعال بشه پیامکش برات میاد
نع ۱۵ خرداد میتونی بگیری
کارت امید رو باید از قبل ثبت نام کنیم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.