۱۰ پاسخ

من بابرنامه بعله استعلام گرفتم سیمکارت باید ب نام خودتون باشه مثل کالابرگ خودش فعال میشه

کارت امید مادر فقط ب اونایی میدن ک فروردین زایمان کردن

من ۱۴اردیبهشت زایمان کردم برام فعال شده

چجوریه گلم جایی باید ثبت نام کنیم

منم 12 اردیبهشت زایمان کردم هنوز برام فعال نشده

من 18اردیبهشت زایمان کردم واسم فعال شد

اره فعال میشه واست
من ۱۹ فروردین زایمان کردم ۱۵ اردیبهشت واریز شد

فعال بشه پیامکش برات میاد

نع ۱۵ خرداد میتونی بگیری

کارت امید رو باید از قبل ثبت نام کنیم؟

سوال های مرتبط