خداروشکر امروز دکتر نامه عمل رو بهم داد سزارینم شد ۳۱ خرداد 😍

۵ پاسخ

تو یه روزیم منم دیروز ناممو گرفتم😁

بسلامتی عزیزم💕

اوخیش رااحت میشی🤣🤣منم هفته ۳۶ گفت بیا بهت نامه بدم ذوق دارم روزشو بگه بهم🤣

بسلامتی عزیزم
سز اجباری؟

دقیقا ۳۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد