دانه به دم کردم چقدر باید بدم به دخترم؟

۱ پاسخ

اگر برای سرفه هست که نیازی به دم و.. نبود چندساعت میزاشتی لعاب که پس میداد تو آب می‌دادی لعابشو

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱ سالگی
مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی
مامان آرامش😘❤️ مامان آرامش😘❤️ ۱ سالگی