سلام خانما خوردن جگر اوایل باداری مضره ؟؟؟

۱۱ پاسخ

آره باعث سقط میشه نخور

اره خيلي ضرر داره

نخور عزیزم من چند وقت پیش جگر خوردم نمیدونم از جگر بود یانه سقط کردم رشد نکرده بود

سه ماه اول بارداری
زعفران
آب هویچ
جگر
ممنوع هست عزیزم

بله هم باعث سقط میشه هم باعث ناهنجاری
خیییییلی هوس کردی دیگه بعد از سه ماهه اول در حد دوسه لقمه بخور

من نخوردم دکترم منع کرد

بله گلم نخور باعث سقط میشع

خیلی اصلا تخور

بله خیلی

اره نخور ویتامینa زیاد خوب نی
همچنین اب هویج

میگن باعث سقط میشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری