۱۱ پاسخ

جیگر دارای مقدار زیادی ویتامین aو باعث ناهنجاری تو بچه میشه مخصوصا زیر چهارماه اگر سلامت بچه برات مهمه جانم لب نزن خدایی نکرده دور از جون بچه دچار نقص نشه

خوردن جگر تو هر هفته ای ضرر داره
ویتامین آ زیادی داره
به ریسکش نمی ارزه

حتی یه زره هم نمیشه خورد درحد هوس

بله مضره

چون ویتامین aزیاده برا بچه مضره مصرف نشه بهتره

اصلا نخور میگن خوب نیست

بلهه اصلا نخور

بله قطعا

آره عزیزم جگر ۳ ماه اول کلا نخور

میگن جگر ضرر داره من شنیدم

بلهههها

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی