۸ پاسخ

اره بی حس

اره منم هنوز بی حسه

برا من تازه حسش برگشته

اخ ارهههه

اره

بعله.

بله من هیچ حسی ندارم🥲

اره برا منم هست

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین👼🏻 مامان امیرحسین👼🏻 ۷ ماهگی