سلام عزیزم من ماتیلدا میزنم ردلی هم هست خیلی عالیه سبک وخوبه
بی بی فرست گرفتم راضی نبود خیلی چسبناک و سنگین بود
الان الوینا گرفتم راضی ام فعلا
منم بی بی فرست میزنم الان یک. ماهه ولی اندازه سرسوزن انگار جوش سرسیاه تو صورت دخترم دیدم.
نمدونم ببرمش دکتر یا از صد آفتابش هس
محصول خوبی ایرانی بخوای سان سیف
خارجی که خودم برا دخترم میزنم avene
البته از دوستاش استفاده کردم خیلی خوب بودن
درمالیفت هم بد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.