فکر کردی لباس کمتر ازین قیمت هم هست مگه من یه دست مشابه این گرفتم ۱۴۹۰
من ک خیلی این سبکارو دوس دارم و ۱۲۰۰ خوب بود خیلی
چقدر قیمتش خوبه😍
من میخام خود همین مدل مشکی برا دخترام بدوزم
خیلی قشنگه بگیر حتما من یه مدل دوخت دیگه با همین پارچه دیدم 995 الان اینی که شما گذاشتید نازتره
اینا حس میکنم جنسش طوریه که بدن بچه اذیت میشه
بله عالیه
والا من به شلوارک گرفتم ۱۲۰۰
آره
به نظرم می ارزه
زدم با سلام قیمتش همینه
سلام من همینو خریدم عید ۹۵۰ بنظرم همینه قیمتش عالیه جنسشم بخر
دخترمن خیلی اینو دوست داره میخوام بدم براش بدوزنش
سایت مزون اریاایدا داره اینو ۹۹۰ فک کنم خیلیم ناره
منم برای دخترم گرفتم قبل عید ۱/۱۰۰
پیجش تو بله هس خواستید بدم
چقدر نازه 😍
۶۵۰ تومن
۹۵۰ تومن
قیمتش که خیلی خوبه الان لباس بچه اونم خونگی۷۰۰ ۸۰۰تومنه
بعید میدونم مناسب تر گیر بیاد اصلا
خیلی شیکه
سایز بزرگ نداره ؟ 😊
بنظرم که خوبه
خیلی گرونه جنسش چیه؟
ولی اینقد نمی ارزه
مراکشیع گرونه پارچش
خیلی گرونه جنسش چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.