افسردگی قبل پریودی گرفتم🥴🥴

۵ پاسخ

اوووف منم همینم
داااغون

درمانی داره من ک فقط باشوهرم داعوامیکنم پسرموکتک میزنم 🥺

واای من استرس و اضطراب و افسردگی شدید دارم قبلش

منم این بار خیلی داغون بودم والانم هستم ،همش افسرده و گریون بودم ،حساس و عصبی😑

خیلی بده من فقط گریه میکردم اینبار

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی