اوووف منم همینم
داااغون
درمانی داره من ک فقط باشوهرم داعوامیکنم پسرموکتک میزنم 🥺
واای من استرس و اضطراب و افسردگی شدید دارم قبلش
منم این بار خیلی داغون بودم والانم هستم ،همش افسرده و گریون بودم ،حساس و عصبی😑
خیلی بده من فقط گریه میکردم اینبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.