۵ پاسخ

سلام عزیز من آیدی دیشب بودم که کمک خواسته بودم

آنیسا هم می‌کنه.از شوهرم یاد گرفته.
شوهرم بعد از غذا کلی تشکر می‌کنه میگه خیلی خوشمزه بود بلند بلند میگه که آنیسا هم بشنوه. اونم یاد گرفته.

بگو تو نتیجه تربیت کی ای😂

پس بچه ها از کی یاد گرفتن ؟

بگو اره واقعا .حالا مگه خودش واقعا تشکر میکنه ک یاد گرفتن

سوال های مرتبط

مامان ادوین مامان ادوین ۳ سالگی