واقعا زایمان طبیعی خیلی درد داره؟

۱۵ پاسخ

درد که اره خب بالاخره زایمانه
سزارینم عمله بالاخره درد داره


هیچ کدوم بدون درد نیستن
به این فکر نکن عزیزم

بگی خیلی درد نداره که دروغه ولی خب بستگی به بدن و استانه تحمل درد طرف داره

اره انگار😐

عزیزم اول اخرش باید بیاریمش تخم ک نمیتونیم بزاریم🤣🤣

من چند روز پیش رفتم بیمارستان برا نوار قلب ..صدای فریاد یا ناله های اونایی که میخواستن طبیعی زایمان کنم میشنیدم‌..واقعا از صدا میزان درد مشخص میشد ..به نظرم دردی بالاتر از این وجود نداره‌.حتی ناله هایی که بدون فریاد بودن هم کاملا درد رو انتقال میدادن حس عجیبی بود

من طبیعی بودم با آمپول بی حسی اسپاینال زایمان کردم هیچ هیچ درد احساس نکردم😄

اره والا درد داره

من س روز پیش زایمان طبیعی کردم درد داره آره هر کی میگه درد نداره دروغه ولی ب محض ب دنیا اومدن بچه همه چی تموم میشه

اره درد داره ولی همش تا قبل نیومدن بچس بعدش ک بچه میاد قشنگ انگار ی بار سنگینی از رو دوشت برمیدارن خیلی خوبه حسش😂

فرقی نداره طبیعی و سزارین هردو درد داره هرکدوم یجوری

من با امپول فشار زایمان کردم دیشب خیلی خیلی سخت بود و درد داشت اگه مثل من استانه دردت پایینه نری سمتش بهتره البته سزازینم همونه ولی خب طبیعی انگار کل دردو تو چند ساعت کشیدی و تموم شده (اگه خوش شانس باشی بخیه هات اذیتت نکن) سزارین چندین روز دردو میکشی

من تجربه دو تا زایمان طبیعی دارم
قطعا سخته و دردناک اما به نظرم همین که بدنیا میاد و تمام دردهات تموم ارزش داره به چند ساعت قبلش درد کشیدن

من زایمانم طبیعی بود عزیزم نمیگم درد نداره چرا خیلی هم درد داره همین که بچه به دنیا بیاد همه دردا میره تمام میشه بعدش راحت میشی

بدون درد ک نیس ولی ب محض بدنیا اومدن دردش کاملا تموم میشه نترس عزیزم

نه بابا همه دارن شوخی میکنن🙃

سوال های مرتبط

مامان فرزندم مامان فرزندم ۱۳ ماهگی