من شبی یه سیخ خوردم تا ماه آخر همش چرته
من تو همون سه ماه اول یه عالم جیگر خوردم اونم زیاد ولی چیزم نشد
نه اصلا من همون ماههای اولم بود ۵ سیخ ۶سیخ خوردم خداروشکربچمم خیلی خوبه
در حد هوسی و هر چند وقت بکبار کم اشکال نداره. اما چون ویتامین آ بالا باعث سقط یا زایمان زودرس میشه و جگر سرشار از ویتامین آ هست بهتره خیلی مصرف نشه.
۳ماه اول بله..ولی نه درحدکم
بله سه ماه اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.