نمیدونم علتش چیه منم هربار میرم سونو دکترم میگه وزنش کمه
من سر بچه اولم دکترم بهم گفت ماه های اخر تا میتونی مایعات بخور که وزن بچه رو زیاد میکنه منم خوردم بچم ۳۴۰۰ بود به دنیا اومدنی
هنوز تازایمانتم خیلی مونده وزن میگیره نگران نباش
جاریمم مث شما بود با تخم مرغ ابپز و لیدی میل توی ۳۷هفته شده ۲۷۰۰بالا رفته وزن بچه
من ۳۳هفته ۲کیلو ۱۰۰و خورده ای بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.