چسبندگی رحم میاره خیلی تنگ
نه نگیر از اونا خوب نیس سوخته بستن ودراوردنش.من گرفتم رو دستم مونده.مدل چسبی از داروخانه بگیر بگو شکم بند بعد زایمان.گن خوب نیست
من از همین گن هایی که میگی ۲۴ ساعت بستم و باهاش خوابیدم از بابت همون یک شب بیرون زدگی دیسک پیدا کردم
اگر سزارینی نبند خوب نیس
مزایای طبیعی همینه دیگه زودتر جمع میشع شکم گن هم میشه بست
من ک نبستم سر زایمان اولیم
دکترم گف خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.