من گن آرتان ازین سر تاسری ها که از زیر سینه تا بالای زانو هست،از ۱۴ روزگی،از با سلام خریدم خیلی خوبه
خواهرم چند ساعت بعد عملش پرستارا براش بستن
من که گن خریدم ، یکبار در حد دو دقیقه بستم دیدم دارم خفه میشم شکمم میخواست پاره شه گفتم برو بابا درش اوردم
من شکم بند گرفتم از لوازم طبی ها از روز چهارم بستم ولی محکم میبستم یهویی دیدم خیلی اذیتم دوروره ک نمیبندم خوبم بخیه های داخلی رو فشار میداد
فرداش بستم , شکم بند از داروخونه گرفتم شکمم زود جمع کرد
دکتر من گفت گن نبند فقط کمربند کشی مخصوص زایمان تا شیش ماه
از فرداعملم گفت میتونی ببندی ولی من میترسیدم ۱۰ روز بعد بستم ک بخیه رو کشیدم قبل اون با شال میبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.