۵ پاسخ

چسبی طبی بگیر من سر دخترمم خود دکتر تو بیمارستان گفت ببند چسبندگی هم نگرفتم

بنظرم مدلهای چسبی خیلی‌خوبه

سزارینی نباید محکم ببندی خدایی نکرده چسبندگی میگیری
با شال اروم ببند در حد گرم کردن کمر

من از این مدل دارم خیلی سفت و محکمه برای کسایی ک سزارین میکنن فکر میکنم نشه استفاده کرد🥲🥲

گن که میگن خوب نیست. شکم بند انگار باید بپوشیم

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی