۱۵ پاسخ

اینایی که زودرابطه دارین و تا۴۰ روز صبرنمیکنین
برای شما ضرر داره عزیزای من
برای مرد که مهم نیس🫤🫤
خواهشا قدر جون خودتون بدونین😅

من ۲۷ روز بودم

منم روز۲۷ام داشتم

کلا هر نوع باشه تا 40 روز ممنوعه چون رحم از داخل زخم

بعد از ۲۳ روز

چهل روز بعد

۴۰ روز بعد

ببین من نمیدونستم ولی احکامش اینه تا روز دهم نفاس
نباید رابطه داشت مثل پریودی

حداقل بعد از ۴۰ روز

من روز ۲۰رابطه داشتم

من 20روزگی داشتم

من از روز۱۸داشتم

بعد از ۴۰ روز از عمل سزارین

من که تا سه ماه میترسیدم

دو ماه بعد

سوال های مرتبط