اینایی که زودرابطه دارین و تا۴۰ روز صبرنمیکنین
برای شما ضرر داره عزیزای من
برای مرد که مهم نیس🫤🫤
خواهشا قدر جون خودتون بدونین😅
من ۲۷ روز بودم
منم روز۲۷ام داشتم
کلا هر نوع باشه تا 40 روز ممنوعه چون رحم از داخل زخم
بعد از ۲۳ روز
چهل روز بعد
۴۰ روز بعد
ببین من نمیدونستم ولی احکامش اینه تا روز دهم نفاس
نباید رابطه داشت مثل پریودی
حداقل بعد از ۴۰ روز
من روز ۲۰رابطه داشتم
من 20روزگی داشتم
من از روز۱۸داشتم
بعد از ۴۰ روز از عمل سزارین
من که تا سه ماه میترسیدم
دو ماه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.