کسی که خیانت میکنه مطمعن باش بازتکرارمیشه قسم الکی میخورن تکرارنمیشه ادم هرلحظه که میره بیرون فکرش اونجاس که الان باکی رفته چکارمیکنه شایدکاری نکرده باشه ولی همین فکروخیال ادم داغون میکنه من که اگه یکیوداشتم پشتم باشع یه لحظه هم نمیموندم
مردا خیلی کثیفن همه جور غلط میکنن آخرم میگن مکه چی کردم
منکه خداروشکر ندیدم ولی قسم خوردم بهش گفتم اگه اینکار کردی اسید میریزم رو آلتت دیگی که واسه من نجوشه سر سگ بجوشه 😂
من خیانت ندیدم ولی یبار دیدم به یه دختره زنگ زده بگو کارمند زن آورده به من نگفته بود که هرروز باهاش درتماسه بخاطر کار ولی من یهو شنیدم اعصابم بهم ریخت چرا نگفته بعد اونم شروع کرد دروغ گفتن که این جدیده و یادم رفته ولی معلوم شد جدید نبوده همون یکی از کارمنداش بوده ولی پشت تلفن خیلی راحت بود با دختره و این اعصاب منو بهم ریخت از اونموفع خیلی هم روش گیرم هم بهش شک دارم هم بداخلاقم باهاش
البته پياما در حد احوال پرسي صميمي بود 😒😒😒
بله به خاطر بچم شدم ، البته همسر من چيزي كم نميذاره حتي محبت ولي به قول معروف ذات مرد يكم عوضيه دور از جون خوباش، در حد چت بود ولي من فهميدم و دعواي بدي كرديم الان ميگم اشتباه كردم ماش به روش نمياوردم من ك دارم زندگيمو ميكنم الكي رومون باز نميشد
من که ندیدم خداروشکر
جور دیگه دیدم
ولی مگه میشه مثل قبل شد
من که رفتارم اصلا مثل سابق نشد
خیلی بداخلاق شدم،کم طاقت شدم،عصبی شدم،بی حوصله،شدم....
فقط مجبوری بسازی
من که ندیدم ولی اگه تو بدترین شرایطم باشم تحمل نمیکنم و رهاش میکنم حتی یه شبم حاضر نیستم با مرد خیانت کار همخواب بشم
اره بخاطر بچه کاری نمیشه کرد
مجبوریم ازروبیکسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.