ویواکیدز
a n d
و
کامویت
پدیابست
قطره کامویت بگیر بدون اسانس و طعم هست مخصوص بچهای رفلاکسی هست من ۲ماه دادم واقعا حس میکردم بچه ام بهتر شده ولی چون طعم نداشت نمیخورد منم میومدم ۱سی سی رو تقسیم میکردم ب ۵ تا قاشق ۵قطره ای ....۴قطره رو کامویت میریختم ۱قطره یه مارک دیگه ک طعم داشت بعد میخورد ۲ماه کارم بود الهی شکر بهتر شده ولی خوب کامل نشده
این عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.