۵ پاسخ

ویواکیدز

a n d
و
کامویت

پدیابست

قطره کامویت بگیر بدون اسانس و طعم هست مخصوص بچهای رفلاکسی هست من ۲ماه دادم واقعا حس میکردم بچه ام بهتر شده ولی چون طعم نداشت نمیخورد منم میومدم ۱سی سی رو تقسیم میکردم ب ۵ تا قاشق ۵قطره ای ....۴قطره رو کامویت میریختم ۱قطره یه مارک دیگه ک طعم داشت بعد میخورد ۲ماه کارم بود الهی شکر بهتر شده ولی خوب کامل نشده

این عالیه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی