منم حدود یک هفتهس لگداشو می فهمم با اون پاهای کوچولوش🥹♥️
آخی عزیزم جفتت چیه؟
نبض حس میکنی یا لگد میزنه
ای جاااان که واقعا شیرین ترین حس دنیاسسسس 😍😍😍😍😍
به سلامت بیاد بغلت
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم
😊
هر چی هم خودم در مورش تحقیق میکنم برای خرید که چی رو از چه برندی بخرم، اونجا میذارم که مامانا استفاده کنن
آیدی کانال:
@ninisismooni
ای حان🥰
کلا نینی رو حس نمیکردی یا بعضی روزها حس میکردی
الهی،خدانگهش داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.