۷ پاسخ

منم حدود یک هفته‌س لگداشو می فهمم با اون پاهای کوچولوش🥹♥️

آخی عزیزم جفتت چیه؟

نبض حس میکنی یا لگد میزنه

ای جاااان که واقعا شیرین ترین حس دنیاسسسس 😍😍😍😍😍
به سلامت بیاد بغلت
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم
😊
هر چی هم خودم در مورش تحقیق میکنم برای خرید که چی رو از چه برندی بخرم، اونجا میذارم که مامانا استفاده کنن
آیدی کانال:
@ninisismooni

ای حان🥰

کلا نینی رو حس نمیکردی یا بعضی روزها حس میکردی

الهی،خدانگهش داره

سوال های مرتبط