۴ پاسخ

خب بنظرم الان باید بغلشون کنیم اگه نکنیم تو بزرگ‌سالی کلیی تروما میشه

عزیزم تنها نمیدونم چیکار کنی خوب بشه ولی آغوشی ببند و بغلش کن خودت راحت باشی حداقل من خیلییی زیاد بیرون میرم روزی چند ساعت بازارو پاساژو اینور و اونور اکثرا پسرم تو آغوشیه حتی عادت خوابشم با اغوشیه نبود ببچاره بودم

دختر من خیلی خیلی بغلیه خیلی بیچارمون کرده نمیدونم کی خوب میشه

من بیچاره😔😔خیلی دختر خوب و آرومی بود همه تعجب میکردن از آروم بودنش این ویروس لعنتی اسهال استفراغ گرفتش سه روز بستری شد از اون موقع دیگه بدبختیه دیونم کرده

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ سالگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان محمدآرمان ❤️❤️ مامان محمدآرمان ❤️❤️ ۲ سالگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری