توبه اونم تو این بلا و بدبختی و بی ایندگی
بلا به دور وای🤨
من اصلا دوست ندارم باردار بشم .۲ ساله یه خواب راحت نداریم .🤪از شیر گرفتمش میخام فقطططط بخوابمممم و استراحت کنم 🤣🤣
اونا ک اعتقاد دارن جلوگیری طبیعی وجود داره و به پیش آب اعتقاد نداشتن تا یهو زارت باردار شدن ، حالا خدا نگذره از اونا ک راحت میگن چطوری سقط کنیم
منننننننننننن🤐🤐🤐
من شدم😬
سقط کردم
من . خدا خاسته بود
وای خاک عالم.خدا نکنه. بلا به دور😑😑😑😑
وای نه حسمیکنم خیلی سخته
عزیزم دوست من همین جوری شد الان دوتا بچه داره پشت هم کلی رفیق هستن و کلی با هم بازی میکنن
ولی واقعا سخته مخصوصا اگر کمک نداشته باشی و تنها باشی
من هفت ماهم هست😀🙈
تو این شرایط واقعا من دیگه به بچه فکر نمیکنم
بارداری ؟
وای خیلی سخته من فکشم تنم میلرزه
خودت خواستی مادر؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.