کیا بچه شون همسن بچه من باردارن ؟

۱۵ پاسخ

توبه اونم تو این بلا و بدبختی و بی ایندگی

بلا به دور وای🤨

من اصلا دوست ندارم باردار بشم .۲ ساله یه خواب راحت نداریم .🤪از شیر گرفتمش میخام فقطططط بخوابمممم و استراحت کنم 🤣🤣

اونا ک اعتقاد دارن جلوگیری طبیعی وجود داره و به پیش آب اعتقاد نداشتن تا یهو زارت باردار شدن ، حالا خدا نگذره از اونا ک راحت میگن چطوری سقط کنیم

منننننننننننن🤐🤐🤐

من شدم😬
سقط کردم

من . خدا خاسته بود

وای خاک عالم.خدا نکنه. بلا به دور😑😑😑😑

وای نه حس‌میکنم خیلی سخته

عزیزم دوست من همین جوری شد الان دوتا بچه داره پشت هم کلی رفیق هستن و کلی با هم بازی میکنن
ولی واقعا سخته مخصوصا اگر کمک نداشته باشی و تنها باشی

من هفت ماهم هست😀🙈

تو این شرایط واقعا من دیگه به بچه فکر نمیکنم

بارداری ؟

وای خیلی سخته من فکشم تنم میلرزه

خودت خواستی مادر؟؟

سوال های مرتبط

مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان محمدآرمان ❤️❤️ مامان محمدآرمان ❤️❤️ ۲ سالگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری