من قبل خواب دوباره غذا میدم ۱۱ شب یا سیر باشه موز میدم
۱۲۰ هم شیرخشک سیر سیر بخوابه تا ۶ صبح سیر هست
من دخترم ساعت ۱۲اینا میخوابه شیر میدم بهش تا ساعت ۴صبح یکبار بیدار میشه شیر میدم دوباره میره تا ساعت ۷ ۸صبح خب میخواد که بیدار میشه دیگه .مخصوصا بچه من که خوبم غذا نمیخوره
دخترمن عادت کرده تاصبح فوقش ۳ باراینا بیدا رمیشه
چرا واقعا همه میخوایید قطع کنید من نصف شبا بیدارش میکنم و بهش شیر میدم
@..سلام قشنگم❤️
.
عکس رو ببین؛ ما داریم خانواده آنلاین شاپ آرایشیمون رو بزرگتر میکنیم!
🫀به یک ادمین دورکاری پرانرژی و متعهد نیاز داریم که به دنیای آرایش و زیبایی علاقه داشته باشه. کار اصلیت پاسخگویی سریع به دایرکتها، ثبت سفارش و مدیریت استوریهای روزانهست.
شرایط اینه👇🏻
سنت: ۱2سال به بالا (حتماً علاقهمند به کار)
روزانه: ۳ ساعت وقت بزاری (منظم و متعهد)
وظایف: پاسخ به پیامها، ثبت دقیق سفارشها، انتشار استوریهای روزانه
حقوق: روزانه ۵۰۰ هزار تومان (جایزه و پورسانت فروش هم داره)
اگه پایه هستی و میخوای با ما رشد کنی، مشخصاتت رو اینجا توی روبیکا پیام بده👇🏻
@nedashaap18
.
اینم کانال دوممونه که میخوایم ادمین داشته باشه؛ اگه بتونی مدیریت این یکی رو هم قبول کنی، درآمدت بیشتر میشه🩵
https://rubika.ir/page/shophani
تذکر مهم: فقط کسانی که واقعاً قصد کار منظم دارند پیام بدهند. ظرفیت محدود است و اولویت با اولین پیامهاست.
چرااصن قط کنی بقیه چیزی میگن ما نبابد عمل کنیم بچها باهم فرق دارن ...بعضیا میخابن تاصبح بعضیا چندبار شیر میخان
بنظر من شیر شب برای وزنشون خوبه هر بچه ای دیدم شیر شب رو مرتب خورده تپلی بوده
خب گرسنشه بده بهش
یا قبل از خواب غذا بده بهش
برای چی قطع کنی وقتی هنوز اماده نیست بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.