خانوم ها کسی دفع پروتئین داشته ؟ دکتر چیا گفته بهتون؟

۲ پاسخ

روغن کمتر مصرف بشه نمک هم ب اندازه نوشابه و چیزای گازدارمنع

من بارداری اولم داشتم فشارم بالا بود الان بارداری دومم باز فشارم بالا میره بستری شدم ولی دفع نداشتم ولی گفتن آمپول بتامتازن بزن بهاطر زایمان زودرس خدای نکرده

سوال های مرتبط

مامان شاهوین مامان شاهوین هفته سی‌وسوم بارداری