۲ پاسخ

من دوبار دادم تا قبل از سی هفته.. خدارو شکر عددش خوب بوده..از سی هفته به بعد دکترم گفته هر دوهفته یکبار آزمایش دفع پروتئین باید بدم

عددت چند بوده؟؟

سوال های مرتبط

مامان مانیسا و پسری مامان مانیسا و پسری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری