۶ پاسخ

من بعد صبحونه مولتی میخورم بعدش ی لیوان لیدی میل

من ک لیدی میل میخورم نفخ شدید و یبوست میشم

من دوتاشو دکتر نوشت میخورم

من دوتاشو تجویز کرده

مطالبی که خوندی رو از کجا خوندی؟! چرا به حرف دکترتون اعتماد ندارین؟اگه دکترت دوتاشو تجویز کرده یعنی مشکلی نداره دیگه

من..
بی خی بابا از دکتر که بیشتر نمیدونن اون عده از دوستان که میگن مضرره..

سوال های مرتبط

مامان برهان و ایلهان مامان برهان و ایلهان روزهای ابتدایی تولد